Aan de rechterkant van mijn blog heb ik plaats voorzien voor advertenties.
Ik maak echter alleen reclame voor ondernemingen, klein of groot, die ik sympathiek vind en die binnen de doelgroep van mijn blog passen.
Hebt u interesse om te adverteren, stuur mij een mailtje voor de prijzen en voorwaarden.

Af en toe vermeld ik merken of winkels in mijn posts, dit zijn altijd ongesponsorde links.
Ik vermeld ze omdat ik er zelf tevreden van ben en lezers ermee wil kennis laten maken.
Soms zijn deze dingen mij opgestuurd, maar meestal niet en ben ik gewoon enthousiast en spontaan. Zo gaat dat hier.
Als u mij iets wil opsturen, dan mag dat, maar ik ga er niet sowieso een blogpost over schrijven.

Heel af en toe maak ik wel gesponsorde reclame voor een merk en dan staat dat er netjes onderaan bij (sponsored by).
Zo, nu hoeft u niet bang te zijn dat ik geen eigen mening meer heb en kan iedereen met boekhoud- of waakhondambities weer op twee oren slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten