Vakantieboek
Juni 2015
Het vakantieboek van Mme Zsazsa - Door Naais en Zsazsa
Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad



Nest Moestuin
Maart 2015
Nest Moestuin - Recepten: Dorien Knocaert - Tuin: Mme Zsazsa - Foto's: Els Menten
114 pagina's - 6,95 euro




zsazsalmanak
Januari2015 Zsazsalmanak 2015 - Door Naais en Zsazsa
Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad



cover achter

April 2014
De Moestuin van Mme Zsazsa - Recepten: Dorien Knockaert - Tuin: Mme Zsazsa - Foto's en vormgeving: Els Menten
352 pagina's - 29,99 euro



Groeten uit Transitie
April 2013
Groeten uit Transitië - Tekst: Eva Peeters - Tekeningen: Mme Zsazsa - Recepten: Dorien Knockaert - Ander leuks: Kristien Hens - Joke Rous
240 pagina's - 25 euro



allemaal rokjes
April 2012
Allemaal rokjes - Tekst en patronen: Mme Zsazsa - Foto's en vormgeving: Els Menten
160 pagina's - 19,95 euro



Klik op de foto's voor meer informatie.

Stuur mij een een mailtje voor een gesigneerd exemplaar.

11 opmerkingen:

  1. jaja nog van da aub! zo geraakt mijn boekenplank toch nog vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop écht dat die foto van jullie drie in het boek komt! Stralende, blije madammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ben reuze benieuwd! Deze komt vast en zeker ook hier in de boekenkast, na de vorige twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als het boek is zoals de foto, zo positief! (Ook de twee "oma kookpotten" stelen mijn hart een beetje) Dan wordt dit een boek om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal rokjes, net gekocht én een artikeltje geschreven mét link op mijn nog recente blog. Het zou leuk zijn mocht ik jou ook als volger krijgen en mss dat je een berichtje kan achterlaten? :-) Ik kijk er alvast naar uit om mijn creaties uit je boek te kunnen laten zien! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Mme Zsazsa, do you think you could translate your A Line skirt instructions in English ? Please ? PLEASE ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie typografie op de bovenste covers zeg! Really nice.

    Seck1
    www.seckdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb vorige week het boek allemaal rokjes gekocht ,gewoon heel inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal rokjes is een must have voor alle naaisters! Hierdoor heb ik mijn liefde voor het naaien weer teruggevonden! En onze dochter vindt het GEWELDIG! Ze is lang en smal en rokjes uit de winkel zijn altijd te breed! En om de één of andere reden passen de rokjes uit dit boek WEL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zoek de nieuwe index van het (geweldige) moestuinboek, die ik altijd ben vergeten afprinten, shame on me. Help??

    BeantwoordenVerwijderen