Honger! by Mme ZsazsaHonger! by Mme Zsazsa

Honger!
Oktober 2017
Tekst en tekeningen: Mme Zsazsa
Foto's en vormgeving: Els Menten
240 pagina's - 24,99 euro - Boek bestellen of recensies lezen
Klik op de foto's voor meer informatie.
Bestellen kan bij uw favoriete boekhandelaar, bij Bol of stuur mij een een mailtje voor een gesigneerd exemplaar.



coverachter

De Moestuin van Mme Zsazsa
April 2014
Recepten: Dorien Knockaert
Teksten tuin: Mme Zsazsa
Foto's en vormgeving: Els Menten
352 pagina's - 29,99 euro - Boek bestellen of recensies lezen
Klik op de foto's voor meer informatie.
Bestellen kan bij uw favoriete boekhandelaar, bij Bol of stuur mij een een mailtje voor een gesigneerd exemplaar.


Groeten uit Transitie

Groeten uit Transitië
April 2013
Tekst: Eva Peeters
Tekeningen: Mme Zsazsa
Recepten: Dorien Knockaert
Ander leuks: Kristien Hens - Joke Rous
240 pagina's - 25 euro - Boek bestellen of recensies lezen
Klik op de foto's voor meer informatie.
Bestellen kan bij uw favoriete boekhandelaar, bij Bol of stuur mij een een mailtje voor een gesigneerd exemplaar.


allemaal rokjes

Allemaal rokjes
April 2012
Tekst en patronen: Mme Zsazsa
Foto's en vormgeving: Els Menten
160 pagina's - 19,95 euro - Boek bestellen of recensies lezen
Klik op de foto's voor meer informatie.
Bestellen kan bij uw favoriete boekhandelaar, bij Bol of stuur mij een een mailtje voor een gesigneerd exemplaar.



ANDERE PUBLICATIES

1

Zomerkalender 2019 - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad

Zsazsalmanak 2019

Zsazsalmanak 2019 - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad


Zsazsalmanak2017

Zsazsalmanak 2017 - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad

zsazsalmanak

Zsazsalmanak 2016 - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad


Vakantieboek

Juni 2015 - Het vakantieboek van Mme Zsazsa - Door Naais en Zsazsa - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad



zsazsalmanak
Zsazsalmanak 2015 - Door Naais en Zsazsa - Gratis bijlage bij Het Nieuwsblad



NEST

Nest MoestuinspecialNest Moestuinspecial Nest Moestuinspecial
Nest Moestuinspecial Nest MoestuinspecialNest Moestuinspecial
Nest MoestuinspecialNest MoestuinspecialNest Moestuinspecial

Nest Moestuinspecial 2 - Recepten: Dorien Knockaert - Tuin: Mme Zsazsa - Foto's: Els Menten


Nest Moestuin

Nest Moestuinspecial 1 - Recepten: Dorien Knockaert - Tuin: Mme Zsazsa - Foto's: Els Menten

10 opmerkingen:

  1. jaja nog van da aub! zo geraakt mijn boekenplank toch nog vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop écht dat die foto van jullie drie in het boek komt! Stralende, blije madammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ben reuze benieuwd! Deze komt vast en zeker ook hier in de boekenkast, na de vorige twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als het boek is zoals de foto, zo positief! (Ook de twee "oma kookpotten" stelen mijn hart een beetje) Dan wordt dit een boek om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal rokjes, net gekocht én een artikeltje geschreven mét link op mijn nog recente blog. Het zou leuk zijn mocht ik jou ook als volger krijgen en mss dat je een berichtje kan achterlaten? :-) Ik kijk er alvast naar uit om mijn creaties uit je boek te kunnen laten zien! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Mme Zsazsa, do you think you could translate your A Line skirt instructions in English ? Please ? PLEASE ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie typografie op de bovenste covers zeg! Really nice.

    Seck1
    www.seckdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb vorige week het boek allemaal rokjes gekocht ,gewoon heel inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal rokjes is een must have voor alle naaisters! Hierdoor heb ik mijn liefde voor het naaien weer teruggevonden! En onze dochter vindt het GEWELDIG! Ze is lang en smal en rokjes uit de winkel zijn altijd te breed! En om de één of andere reden passen de rokjes uit dit boek WEL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zoek de nieuwe index van het (geweldige) moestuinboek, die ik altijd ben vergeten afprinten, shame on me. Help??

    BeantwoordenVerwijderen